12 Şubat 2016 Cuma

İlk Tecrübem Tehlikeli Oldu

selam arkadaşlar ben Kaan size başımdan geçen bir sex olayı anlatacağım bizim komşu kızı vardı ismi Nazlı idare edecek bir güzelliğe sahipti ama çok seksi bir kızdı.İlk zamanlar ondan çok hoşlanıyordum ve hatta seviyordum  ama ne yazık ki o beni bir türlü sevmedi. Ne yaparsam yapayım onun kalbine girmemiştim.Gel zaman git zaman yavaş yavaş benim sevgimde ve ilgim de ona karşı azaldı ve ondan nefret etmeye başlamıştım. Artık tek bir hedefim vardı onu başıma bela olmayacak şekilde okşayıp götten sikmekti. Onu sikmek için elimden geleni yaptım bir gün benimle konuşmak istediğini söyledi. ben de kendimi biraz ağırdan satıp olmaz dedim. Ne olur sana anlatmam gereken çok sey var dedi. Lütfen seninle paylaşmak istiyorum dedi. kabul ettim bize geldi. neyse mevzuya gelelim .
İlk Tecrübem Tehlikeli Oldu
Bana seni sevmekte biraz geçiktim ama seni çok istiyorum lütfen beni affet daha önceki duygularına cevap vermedim. Seni isiyorum dedi ve dudaklarıma yapıştı. Sen ne yapıyorsun dedim.Ya ne olur bırakta senin olayım dedi. Sonra içimdenyYav zaten ben bunu sikmek için uğraşmadım mı, ee bu fırsat geldi  daha ne bekliyeyim. Nazlı’yı bir güzel soydum hemen bunu domaltıp götüne girmeye karar verdim. Dur arkadan değil önden gir, ben senin olmak istiyorum ne olur önden yap ya dedi. sen manyakmısın dedim. Olmaz şmdi dedim. Tekrar götünü biraz girdikten sonra daha sonra git gel yapım yavaş tempo ile götüne kökledim. Tabi bağırma feryad figan üst safadaydı. Götüne boşladım. üstümü giydim kapıyı gösterdim. Kapı çaldı annesi sen ne arıyorsun burada dedi kızına. Hiç işim var dedi. Annesı bana bağırdı ve sen kızıma ne yaptın siz ne yaptınız bu haliniz ne . ne halt yediğiniz halinizden belli dedi.sen göreceksin seni şikayet edecem dedi. kızını hastaneye kontrola götürmüş kızı hamileyeşmi. Eve geldiler babamlar ile tartışmaya başladılar bu arada babam da benim ağzıma sıçtı tabi. bunlara yaw ben yapmadım desemde nafile benım üstüme kalacak bu oruspu bana evleneceksin dediler. Ulam patlak kızı bana iteleyecekler. Deli oldum daha .O an şakınlık ve korkudan dolayı düşünemiştim ama DNA testi yaptıralım eğer bana aitse çocuk ne derseniz yaparım. Babam hemen atıldı haklı çocuk dedi. O zaman herkes gerekeni yapar. tamam dediler test yaptık %0 bana çıktı çok sevindim sonra babası kızı konuşturmuş kimden olduğunu söylemiş annesi benden ozür diledi tabi Nazlı’yı siken çocuğu buldular ve evlendiler . tabi kambersiz düğün olur mu ben de gittim takı bile taktım aslında fazla bir sey yapmadım sadece bir posta fazla değil ama ilk tecrübem böyle sıkıntılı oldu ama yıllarca peşine düştüğümün karşılığını götünü sikerek aldım. anlatmak istedim işte neyse kendınize iyi bakın boş beleş aşklara yenilmeyin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder