12 Şubat 2016 Cuma

Karım, Baldızım ve Ben Grup Sex

Eşimin kardeşi yani baldızım yaşadığı ilçede sıkıldığı için tatil süresini bizimle geçirmek istediğini söylemiş eşime oda bana olur mu dedi tabi kide dedim gelsin. Baldızım 29 yaşında harika fizikli seksi bir kız evlendi boşandı yani seks anlamında aç diyebilirim.Fiziği gerçekten harika eşimden bile seksi diyebilirim. Baldızım bize gelmişti yine harikaydı dolgun göğüslerinden gözümü alamıyordum karım fark etti ve baldızıma gel odanı göstereyim dedi bende işe gittim . Akşam olmuştu eve geldim baldızım yine aynı tshirt ü giymişti yani iri ve dik göğüslerini ortaya koyan kıyafeti .
Karım, Baldızım ve Ben Grup Sex
Karımda ondan geri kalmamış oda göğüsleri fırlayacak gibi olan bir tsihirt giymişti . İki birbirinden fena seksi kadınla aynı odadaydım ikisinide öptüm hoşgeldin felan yemeğe geçtik. sohbet muhabbet edildi ama hiç seks muhabbetine giremedik . Diğer gün oldugunda sabah baldızım banyodaydı ve kahvaltı sonuna doğru çıktı yani pek muhabbet edemedik . Ama akşam eve geldiğimde karşılaştıgım durum şok ediciydi. Eve geldim yatak odasına doğru geçerken öpüşme sesleri geliyordu. Kapı arasından baktıgımda şok oldum elim ayağım titredi resmen karım ve baldızım delicesine öpüşüyorlardı ikiside sütyenliydi karım mavi baldızım pembe giymişti aşırı tahrik oldum ama direk odaya dalmadım biraz ilerlediler göğüsler ve amlar açılınca içeri daldım birden şaşırdılar utandılar ara vermeden devam edelim dedim ikiside gülümsedi ve sevinir gibi oldular. Baldızımın fiziği çıplakken 10 kat daha güzel karıma biraz girdim baldızıma sıra geldiğinde aşırı ötesi heyecanlıydım yavaş yavaş derken kendi sınırlarımı zorlayacak kadar sert sikiyordum baldızımı ama muazzam ötesi birşeydi resmen seks makinası eşimi unutmuş, baldızıma yoğunlaşmıştım . Eşimde amıyla baldızımın suratına bastırıyordu .Baldızımı ağlatana kadar siktim sonrasında eşimle am sürtüştürdüler ikisininde göğüslerini tokuşturup göğüs arası yaptım iki hayran oldugum meme ikisinede sahiptim delicesine sikiştikten sonra aynı yatakta üçümüzde uyuduk sağımda karım solumda baldızım hayat budur bee

1 yorum:

  1. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil